نصاب
نصاب

کاربرد اپراتور یونیک دورژانس

حتما شما نیز به این مسئله فکر کرده اید که برای وارد شدن به یک ساختمان یا اداره دوست دارید درب به صورت اتوماتیک در مقابل شما باز شود و سپس دوباره بسته شود به جای آنکه مجبور باشید درب را خودتان بصورت دستی باز و بسته کنید.
استفاده از اپراتور درب اتوماتیک یونیک دورژانس میتواند یکی از انتخاب های خوب برای اتومات کردن درب های ورودی باشد.
هرکجا که بخواهید از درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس برای ورودی خود استفاده کنید اپراتور درب اتوماتیک یونیک آنجا کاربرد دارد.
اپراتور یونیک به شما این اجازه را میدهد تا به راحتی از درب شیشه ای ساختمان وارد و یا خارج شوید بدون اینکه نیرویی جهت باز کردن و یا بستن درب هدر دهید.
کاربرد اپراتور یونیک دورژانس
این نوع اپراتور ها کاربردهای وسیعی دارند از جمله:
  • مراکز تجاری و فروشگاه ها. بیشترین مکانی که احتمالا درب های اتوماتیک شیشه ای را مشاهده کرده اید در ساختمان های تجاری و فروشگاه ها هستند.یکی از پرکاربردترین اپراتور ها برای این درب های اتوماتیک، اپراتور یونیک است.
  • مراکز بهداشتی و پزشکی. این مراکز به دلیل مراجعه بیماران بیشتر از هر مکان دیگری به درب های اتوماتیک شیشه ای نیاز دارند. 
    با استفاده از اپراتور یونیک و اتوماتیک کردن درب شیشه ای بیمار و همراه نیازی نیست با درب های بیمارستان تماسی داشته باشند و این مورد هم به بهداشت محیط کمک میکند(زیرا از گسترش میکروب از طریق سطوح جلوگیری میشود) و هم آسایش بیمار را فراهم میکند.
  • رستوران ها و هتل ها. نصب درب شیشه ای اتوماتیک در این مکان ها موجب استقبال بیشتر مهمانان از محل و ایجاد حس خوب در آنهاست. علاوه بر آن ایمنی و بهداشت محیط نیز تا حد زیادی بالا میرود. همین موارد کافی ست تا بخواهید برای ورودی رستوران و یا هتل خود درب اتوماتیک شیشه ای نصب کنید و یکی از اپراتورهایی که در این اماکن میتوانید استفاده کنید اپراتور یونیک میباشد.
  • اماکن صنعتی و کارگاهی. درب های اتوماتیک شیشه ای گزینه ی بسیار مناسبی برای به کارگیری در مراکز صنعتی و برای جداسازی قسمت های مختلف از یکدیگر میباشند. اپراتور یونیک دورژانس نیز برای استفاده در این فضاها مناسب است. استفاده از اپراتور یونیک و نصب درب اتوماتیک شیشه ای در جلوگیری از هدر رفت انرژی سرمایشی یا گرمایشی محیط اثر بسزایی دارند و درنتیجه هزینه های مربوط به انرژی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
  • ساختمان های مسکونی یا عمومی. یکی دیگر از مناطقی که به اپراتور درب اتوماتیک یونیک نیاز است، جهت ساختمان های مسکونی، اداری و عمومی است. شما میتوانید با نصب این اپراتور به ساختمان مسکونی خود جلوه ای ویژه دهید و علاوه بر آن از هدر رفت انرژی در محوله ساختمان نیز جلوگیری کنید. از درب اتوماتیک شیشه ای جهت دودبند ساختمان نیز میتوانید استفاده کنید.
همچنین میتوانید بدون هیچگونه نگرانی از اپراتور درب اتوماتیک یونیک دورژانس جهت ساختمان های عمومی و اداری پرتردد بهره ببرید و علاوه بر سهولت تردد مراجعین، تردد ها را نیز کنترل کنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *