نصاب
نصاب

معرفی فریم درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

معرفی فریم درب اتوماتیم شیشه ای دورژانس

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم های درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان یک قاب به دور شیشه های سکوریت در یک چهارچوب درب نصب می شوند.

فریم ها به منظور حفاظت از شیشه ها به خصوص لبه های آن کار گذاشته می شوند

چرا که در مکان های پر تردد احتمال برخورد به لبه های شیشه و شکستن آن زیاد است بدین منظور از فریم درب اتوماتیک استفاده می کنند.

فریم های درب برقی شیشه ای به دو صورت استیل و آلومینیومی وجود دارد .

فریم ها با توجه به کاربری که دارند طراحی می شوند و بعد از اندازه گیری برش می خورند و سپس با استفاده از سایر یراق آلات همچون فیکسچر و لاستیک دور شیشه فیکس می شوند.از انواع فریم درب برقی می توان به فریم بغل،فریم کفی،کاور،فریم uشکل و فریم درپوش اشاره کرد که نقش اساسی آنها محافظت از شیشه است و بعد از آن به عنوان مانعی برای عبور گرد وغبار به داخل به شمار می روند.

انواع فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک به دو صورت فریم آلومینیومی و فریم با روکش استیل موجود می باشد.

فریم آلومینیومی درب اتوماتیک:فریم های آلومینیومی تنوع زیادی دارند و در اندازه های 3.5*8 و 4*8 و6*8 ساخته می شوند.فریم های الومینیومی به دو صورت رنگ می شوند

فریم آلومینیومی الکترواستاتیک:فریم ها را وارد یک وان شستشو می کنند،درون این وان مواد مخصوص جلا دادن به آلومینیوم وجود دارد،فریم ها برای رنگ پذیری بهترتا حدودی زبر می شوند،سپس در مرحله ی رنگ کاری رنگ به صورت پودری روی فریم قرار می گیرد،فریم حدود یک ساعت در حرارت 300 درجه پخته می شود و بعد از خنک شدن برش می خورد.

فریم آلومینیومی آنادایز:رنگ آنادایز بر روی فریم هایی قابل اجرا می باشد که از شمش خالص آلومینیوم 6063 ساخته شده باشد.فریم های آلومینیومی بعد از مدتی دچار تغییر رنگ می شوند به همین دلیل از پوشش آنادایز استفاده می کنند که دوام آنها چندین برابر رنگ های کوره ای می باشد.فریم های آلومینیومی آنادایز شده بسیار زیباتر و جلوه ی خاص تری دارند.

فریم استیل درب اتوماتیک:فریم استیل در واقع فریم آلومینیومی با روکش استیل می باشد.استیل ها در دونوع خشدار و ساده می باشند و در رنگهای متنوعی ارائه می شوند و به کارفرما این قابلیت را می دهد تا متناسب با سلیقه ی خود جهت هماهنگی بیشتر با نما از یکی از رنگها استفاده کند.

فریم درب اتوماتیک دورژانس

ابعاد فریم درب اتومات

پروفیل درب اتومات شیشه ای به منظور جلوگیری از شکسته شدن لبه های شیشه ها نصب می شوند یکی از رایجترین انواعدرب اتوماتیک می توان بهدرب اتومات شیشه ای ریلی می باشد که در مغازه ها، فروشگاهها، بیمارستان،بانک و مراکز تجاری کاربرد دارد.

این درب برقی از یک اپراتور تشکیل شده است که در بالای درب نصب می شود ،پنل های شیشه ای این درب ریلی به دیوار نصب می شوند،

برای در امان ماندن شیشه ها به خصوص در مراکز پرتردد از یک کاور مقاوم استفاده می کنند.

ابعاد این کاور ها با توجه به نوع و وزن شیشه می توانند باریک یا پهن باشند.

درب اتوماتیک فریم دار باریک: دربهایی که از فریم هایی با عرض 3.5 سانتی متر و فریم کفی 6 سانتی متری استفاده می کنند.

درب اتوماتیک فریم باریک هستند.این فریم ها مناسب شیشه هایی با وزن پایین هستند .

چرا که قادر به تحمل وزن شیشه های سنگین را ندارند.این نوع فریم برای دربهای شیشه ای طرح اتوماتیک بسیار مناسب هستند واغلب بدین منظور استفاده می شوند.

درب اتوماتیک فریم دار پهن:این نوع فریم مناسب دربهایی می باشد که وزن شیشه های آن بالا می باشد.

اندازه ی این فریم ها 6 سانتی متر واز فریم کفی 8 سانتی متری استفاده می کنند.این فریم ها باید مقاومت بیشتری داشته باشند چرا که تحمل وزن شیشه های سنگین تر نیاز به استحکام بیشتری دارد.

دربهای برقی شیشه ای در وزن های مختلفی وجود دارند،وزن یک درب معمولی حدود 100 کیلوگرم می باشد اما اگر به حالت سفارشی درست شود وزن بالاتری پیدا می کند به همین دلیل باید فریم ها مطابق با وزن شیشه ها طراحی وتولید شوند.لت های شیشه ای توسط یک قرقره ی متحرک به فریم متصل می شوند .

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

درب اتوماتیک دورژانس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *