نصاب
نصاب

قابلیت راه انداز آرام جک بازویی دورژانس چیست؟

قابلیت راه انداز آرام جک بازویی چیست؟
باز و بسته شدن درب های ورودی پارکینگ ها و ساختمان ها توسط یک ریموت کنترل و فشار دادن یک دکمه تبدیل به بخش طبیعی از زندگی امروزه ی ما انسان ها شده است.

شما می توانید به سادگی از فاصله دور فرمان باز و یا بسته شدن درب ها را به مدار کنترل درب های اتوماتیک ارسال کنید تا عملیات انجام پذیرد.

وسیله ای که باعث انجام صحیح و درست فرایند باز و بسته شدن درب های اتوماتیک می شود جک بازویی می باشد.

این جک های بازویی ویژگی های خوب بسیار زیاد و قابلیت های مفید زیادی را دارا می باشند و از همین رو استفاده از آن ها در زندگی امروز ما به شدت افزایش یافته است.

چرا نام جک بازویی بر روی این جک ها گذاشته شده است؟

استفاده از جک های بازویی دورژانس برای درب های اتوماتیک به امری بسیار معمول بدل گشته است و در بسیاری از ساختمان ها، ادارات، مراکز تفریحی و تجاری و یا بسیاری دیگر از مکان ها دیده می شود که از آن ها استفاده می شود.

اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا آن ها را جک بازویی می نامند! اگر به مهندسی و نحوه ساختار این جک ها توجه کنید مشخص است که زمانی که درب ها باز و یا بسته می شوند این جک ها به مانند دو بازو جمع و سپس دوباره باز می شوند.

این شکل ظاهری جک ها موجب شده است که آن ها جک بازویی نامیده شوند. جک های بازویی از بهترین انتخاب ها در محل های مختلفی که از درب پارکینگ ها استفاده می کنند می باشند.

قابلیت راه انداز آرام جک بازویی دورژانس

درب های اتوماتیک دورژانس باید با سرعت مشخصی باز و بسته شود. اگر شروع و اقدام به راه اندازی آن به طوری نباشد که متناسب با محیط و شرایط استفاده باشد باعث به وجود آمدن اشکال در عملکرد آن می شود.

یکی از مهم ترین قابلیت های جک بازویی دورژانس، قابلیت راه انداز آرام آن است. به وسیله این قابلیت مراحل شروع به کار و راه اندازی جک بازویی قابل تنظیم می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود این قابلیت را تنظیم نمایید.

نحوه تنظیم قابلیت راه انداز آرام جک بازویی به وسیله مدار کنترل انجام می شود. با اعمال تغییرات لازم در تنظیمات مدار کنترل شما می توانید قابلیت راه انداز آرام جک بازویی را فعال نمایید.

جک های بازویی هر روز بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل باید برای استفاده در مکان های مختلف بهینه شوند و کاربرد های لازم را داشته باشند.

وجود قابلیت هایی مثل قابلیت راه انداز آرام جک بازویی موجب می شود تا خیال شما از بسیاری از جهات نسبت به کارکرد صحیح جک های بازویی راحت باشد و بتوانید با خیال راحت اقدام به باز و بسته کردن مکرر درب های اتوماتیک خود بنمایید.

مطمئنا هیچ کس نمی خواهد که به دلیل عملکرد نا درست جک بازویی دچار هر گونه آسیب شود، از همین رو قابلیت راه انداز آرام جک بازویی پارکینگ، ویژگی بسیار تاثیر گذار و مهمی برای جک های بازویی می باشد.

لازم به ذکر است که جک بازویی دورژانس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این مجموعه و نحوه خرید محصولات برد درب برقی و یا هر محصول دیگر می توانید سایت دورژانس را مشاهده کنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *