نصاب
نصاب

راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه ای از شرکت دورژانس

با توجه به اینکه دربهای اتوماتیک شیشه ای شامل نوع های گوناگونی مثل : درب اتوماتیک کشویی ، درب اتوماتیک تاشو ، گردان و لولائی می باشند انتخاب نوع درب اتوماتیک شیشه ای به عواملی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم :

  • عرض و ارتفاع دهانه
  • نوع کاربری
  • میزان تردد
  • طراحی داخلی و نمای ساختمان

ما مقاله اختصاصی در زمینه خرید این محصول تهیه کرده ایم که میتوانید از آدرس زیر آن را مطالعه کنید:

راهنمای خرید درب های اتوماتیک

متداول ترین نوع درب اتوماتیک مدل کشوئی یا اسلایدینگ می باشد که استفاده از آن به دلیل قیمت ارزان ، نصب راحت ، عملکرد ساده و هزینه ی خدمات پس از فروش کمتر نسبت به سایر درب‌های اتوماتیک می باشد.
شایان ذکر است مدلهای فوق الذکر بر حسب شکل قرار گیری موتور و ریل و لنگه های درب هر یک به اشکال متفاوتی تقسیم میشوند یکی از مواردی حتما باید به آن توجه شود ظرفیت موتور انتخابی درب می باشد متاسفانه هنگام خرید درب اتوماتیک به ظرفیت موتور توجه نشده و قیمت پایین تر ملاک اصلی انتخاب قرار داده می‌شود.

انتخاب نادرست موتور سبب بالا رفتن اصطلاک موتور و در نتیحه کوتاه شدن عمر آن و به صدا افتادن درب پس از مدت کوتاهی می‌شود.
انتخاب نوع موتور بستگی به میزان تردد از درب و ابعاد لنگه های متحرک درب و وزن آن ها که مجموع وزن شیشه ،و فریمها می باشد و با ظرفیت موتور انتخابی تطبیق داده می‌شود. وزن قابل تحمل موتور معمولاً بوسیله کارخانه تولید کننده درب اتوماتیک مشخص و اعلام می‌گردد که این کارخانه ها چنانچه دارای استاندارد های معتبر برای محصولاتشان دریافت نموده باشند وزن ارائه شده توسط آنها واقعی‌تر می‌باشد .
بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کننده موتور درب اتوماتیک کشور آلمان می‌باشد .

اجزاء تشکیل دهنده درب اتومات

همان طور که قبلا ذکر شد ، درب اتوماتیک از ۲ قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل:
اپراتور ( موتور ، کنترل باکس و متعلقات )
لت یا لنگه درب ( شیشه و فریم ) می باشد. قسمت اول وارداتی است و قسمت دوم تولید داخل کشور میباشد .
اپراتور درب اتوماتیک در کشور ما اغلب از کشور های چین ،تایوان، ترکیه ، ایتالیا ، سوئیس ، آلمان وارد میشود که متاسفانه سهم بزرگی از بازار ایران را کالاهای چینی بی کیفیت به خود اختصاص داده اند و بیشترین فروش درب اتوماتیک در ایران به ترتیب محصول چین ، ایتالیا و آلمان و سوئیس می باشند .
کالاهای محصول اروپا ی غربی مانند ایتالیا و آلمان دارای بالاترین کیفیت و در نتیجه قیمت بالاتری بوده و پس از آن کالاهای ترک ، تایوان ، چین و … در جایگاه‌های بعدی می‌باشند.

تعمیر درب‌های اتوماتیک

شرکت دوژانس با سال‌ها تجربه در تولید و عرضه درب‌های اتوماتیک و داشتن پرسنل مجرب و با تجربه امکان تعمییر و خدمات پس از فروش درب‌های اتوماتیک را فراهم نموده است.
برای استفاده از خدمات تعمیر درب اتوماتیک در اسرع وقت کافیست تا با این مجموعه تماس بگیرید.

متن سربرگ خود را وارد کنید

نصب درب های اتوماتیک به صورت حرفه‌ای موردی است که برای خریداران درب‌های اتوماتیک بسیار حائز اهمیت می‌باشد.شرکت دوژانس با داشتن کادر متبحر و خبره در نصب اینگونه درب‌ها قادر است نیاز و خواسته مشتریان محترم خود را در این زمینه برآورده نماید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *