نصاب
نصاب

درب اتوماتیک بیمارستانی دورژانس

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب بیمارستان
درب اتوماتیک بیمارستانی همانطور که از نام آن پیداست عمدتا در بیمارستان ها کاربرد دارد این درب ها به صورت تک لت و دو لت باز و بسته میشوند. همچنین این درب قابلیت پشتیبانی از سیستم های کنترل تردد مثل دستگاه اثر انگشت و دستگاه کارت خوان را نیز دارد که این یک مزیت کاربردی درب بیمارستانی محسوب میشود.
این درب انواع گوناگونی از جمله درب سیل ، درب هرماتیک و درب ضد اشعه دارند که مفصل در مقالات بعدی به شرح هر یک از این درب ها میپردازیم. این مدل از درب اتوماتیک به صورت تک لت و به حالت ریلی رایج می باشد ، چرا که ایزوله کردن آن در حالت های لولایی و یا 2 لت ریلی ، کاری بسیار پیچیده و تخصصی می باشد. این درب از فولادی ضد زنگ ساخته میشود. این درب در هر شرایطی میتواند بدون هیچ گونه تماس با دست باز و بسته شود که این امر باعث میشود به سرعت شما بیمار را از قسمتی به قسمت دیگر انتقال دهید و یا اینکه بیمارانی که از ویلچر استفاده میکنند هم بتوانند به راحتی تردد کند.

مکان های مورد استفاده درب بیمارستانی

  • اتاق عمل
  • بخش سوانح سوختگی
  • رادیولوژی
  • بیمارستان ها
  • عکسبرداری
  • بخش های سی تی
    اسکن
علاوه بر مکانهای عنوان شده در بالا درب بیمارستانی در داروسازی ها ، آزمایشگاهها ، لابراتورها ، دیتا سنتر ، اتاق سرور ، اتاق های پرتودرمانی ، اتاق های ICU / CCU / RCU، اتاق های بیماران عفونی ، اتاق های آنژیوگرافی و سازمان های اتمی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی خیلی مهم این درب اتوماتیک

درب اتوماتیک بیمارستانی باید کاملا ایزوله باشد، به طوری که هوای محیط بیرون و محیط داخلی  مکان مورد استفاده رفت و آمد نداشته باشد. همچنین از خروج اشعه ، پرتو و مواد مضر دارویی یا رادیواکتیو نیز جلوگیری کند. به منظور اضافه کردن این ویژگی به درب های اتوماتیک از پوشش های سربی با ضخامت های مختلف استفاده میشود.
از ویژگی های دیگر این دربها میتوان ایمنی بالا ، قدرت موتور بالا ، باز و بسته شدن آرام و بیصدا و مصرف برق کم آن اشاره کرد همچنین این درب برقی با کمک سنسورهای خود این قابلیت را دارند که اجسامی که در بین آنها قرار میگیرند را شناسایی و از برخورد با آنها جلوگیری کنند.
برای خرید درب اتوماتیک و یا سایر خدمات شرکت دورژانس، مثل درب خروج اضطراری، درب تلسکوپی و دیگر محصولات ما، هم اکنون میتوانید در بخش نظرات سایت و یا شماره های تماس سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید هم اینک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.

021-72239

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *