نصاب
نصاب

آموزش جامع ست کردن ریموت برای درب پارکینگ و کرکره برقی دورژانس

نحوه ست کردن ریموت برای چند کرکره برقی

ست کردن ریموت برای چندین کرکره برقی و درب پارکینگ پیچیدگی های خاص خودش رو دارد. در مقالات گذشته از درب های اتوماتیک به اموزش حد بالا و پایین در کرکره برقی دورژانس پرداختیم.
در این مقاله قصد داریم به نحوه تنظیم ریموت درب پارکینگ و کرکره برقی بپردازیم.
ست کردن ریموت دورژانس

چگونه برای چند کرکره برقی ریموت تنظیم کنیم؟

امروزه بسیاری از مغازه ها و کسب و کارها دارای وسعت هستند و از مکان های بزرگ تری استفاده می کنند. مانند فروشگاه های زنجیره ای که بیشتر از یک درب دارند. حال اگر تمام این درب ها را بخواهند از کرکره برقی استفاده کنند. آیا باید برای هر درب یک ریموت تعریف شود؟

در این مقاله از مقالات اموزش نصب کرکره برقی به این موضوع خواهیم پرداخت و سعی می کنیم راه حل و آموزش مناسب آن را هرچند کوتاه اما مفید داشته باشیم.

در مورد مشکل گفته شده در بالا اولین راه حل که به ذهن می رسد این است که برای هر کرکره برقی یک ریموت داشته باشیم. شما فرض کنید صاحب یا مسئول درب های یکی از این فروشگاه ها هستید. هر روز باید 5 یا 6 تا ریموت را با خود ببرید و یکی یکی درب ها را باز کنید. تازه اگر یادتان مانده باشد که کدام ریموت برای کدام درب است. کمی غیر منطقی به نظر می رسد. هدف ما از استفاده از کرکره برقی ایجاد سهولت بود نه این که مشکل جدیدی را بسازیم. پس راهکار چیست؟

منطقی تر این است که با یک یا نهایتا دو ریموت بتوان درب ها را باز کرد. اما باید دقت کرد که هدف ما این نیست با یک کلید همه درب ها بالا و پایین شوند. ما می خواهیم در عین حال که یک ریموت استفاده می کنیم. اما درب ها از نظر کنترل کاملا مستقل باشند و تحت کنترل.

بنابراین در اینجا سراغ نحوه ست کردن یک ریموت برای درب پارکینگ و چند کرکره برقی می رویم.

آموزش ست کردن ریموت درب پارکینگ و کرکره برقی

به طور کلی برای ست کردن ریموت درب کرکره برقی و درب پارکینگ دو روش وجود دارد.

1- تنظیم ریموت درب پارکینگ و کرکره از طریق کلید لرن بر روی رسیور درب هوشمند

2-ست کردن ریموت از طریق کلیدهای دیپ سویچ

ریموت دورژانس

1.ست کردن ریموت کرکره برقی از طریق کلید لرن بر روی رسیور

برای ست کردن ریموت کرکره برقی از طریق کلید لرن ابتدا می بایست درب برد رسیور ریموت کرکره را باز کنید.

پس از باز کردن در مرحله اول کلید LERN یا code را  همانطور که در تصویر نشان داده شده است پیدا کرده و آن را به مدت 2 ثانیه نگه داشته سپس رها کنید.

با انجام این کار کلید ال ای دی کوچکی بر روی برد روشن می شود، پس از روشن شدن آن در مرحله دوم به مدت 2 ثانیه کلیدی که بر روی ریموت قرار دارد (در تصویر نشان داده شده است) را فشار دهید.

پس از آن چراغی که بر روی برد رسیور قرار دارد چشمک زده و نشان می دهد که ریموت به درستی ست شده است. این کار را برای درب های دیگر نیز انجام دهید.

2.تنظیم ریموت درب پارکینگ و کرکره از طریق کلیدهای دیپ سویچ

برای ست کردن ریموت از طریق کلید دیپ سوئیچ برای مشاهده برد ابتدا ریموت درب کرکره برق را باز می کنیم.

بر روی برد هشت کلید وجود دارد که آن ها را می توانید به سه صورت راست،وسط و چپ قرار دهید. قرار دکمه ها در هر یک از حالت ها به دلخواه شما می باشد.

دقت داشته باشید این کلیدها مانند کد عمل می کنند، حالا همانطوری که دکمه ها را بر روی برد قرار داده اید، بر روی برد رسیور نیز اعمال کنید تا با هم هماهنگ شوند.

شرکت دورژانس ایمن فک ارائه دهنده ی کلیه خدمات فروش و خدمات پس از فروش و همچنین خدمات نصب و راه اندازی انواع ریموت درب پارکینگ و کرکره برقی می باشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت و شماره های ثبت شده در آن بصورت 24 ساعته با متخصصان و مشاوران ما در ارتباط باشید و متناسب با نیاز خود راهنمایی دریافت کنید:

69 33 00 91

با ما در ارتباط باشید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *